طرفداران ارز تتر
نوشته شده توسط : بیت مهر

طرفداران ارز تتر را به سه گروه تقسیم کرد؛ دسته اول سرمایه گذاران هستند. این گروه با هدف ذخیره دارایی های خود اقدام به خرید ارز تتر می کنند. با توجه به سختی شرایط و نگهداری ارز های فیات، برابری تتر با دلار آمریکا این امکان را برای سرمایه گذاران به وجود آورده است که در شرایطی مطلوب و امن دارایی خود را به صورت یک ارز دیجیتال سرمایه‌ گذاری کنند.

گروه بعدی، تریدرها یا معامله گران هستند. این گروه با هدف حفظ سرمایه اصلی به خرید تتر رو می آورند و سپس در یک زمان مناسب این سرمایه ذخیره شده را به گردش در می آورند و از آن کسب سود می کنند. در واقع تریدرها یکی از اصلی ترین طرفداران این رمز ارز می باشند.

سومین گروه افرادی به جز دو گروه فوق هستند؛ مثلا کاربرانی که قصد انتقال پول از یک نقطه به نقطه ای دیگر را دارند و اقدام به خرید و فروش تتر می کنند، در این گروه قرار می گیرند.

شما می توانید جهت اطلاع از شرایط و چگونگی خرید و فروش سریع تتر، میزان عرضه و تقاضای کاربران نسبت به خرید این ارز و به طور کل کسب اطلاع از هر ارز دیجیتال دیگری به وب سایت بیت مهر مراجعه نمایید و با راهنمایی گرفتن از این تیم تخصصی و شناسایی هدف خود، اقدام به خرید ارز دیجیتال مورد نظرتان نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: